maandag 3 oktober 2011

Italië voor liefhebbers

Mijn allereerste blog:


Hallo allemaal, buongiorno a tutti. Dit wordt een weblog voor Italië-liefhebbers. Voor diegenen die net terug zijn uit Italië en de sfeer nog even willen vasthouden. Of voor hen die binnenkort naar Italië vertrekken. Of gewoon voor diegenen die het altijd weer leuk vinden om over Italië te lezen. WAAROM een weblog?
Omdat ik tegenwoordig, sinds de oprichting van ITALIA SU MISURA cultuurreizen, dagelijks bezig ben met Italië.(www.su-misura.nl) En omdat ik hierbij zoveel leuke, wetenswaardige feiten tegenkom, dat het zonde is ze niet met anderen te delen. Een tentoonstelling die je, als het even kan, gezien moet hebben, een wijnbeurs, een nieuw logeeradres dat we bij Italia Su Misura ontdekt hebben, het laatste Italiaanse nieuws of een lekker recept dat ik ergens tegenkom.


Dus, heb je iets met Italië. Dat prachtige, altijd weer verrassende, maar soms ook ronduit malle land - sluit je dan aan en volg me maar ...


info@su-misura.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten